Loggbok v 50

Hej!

Vet att jag inte skrivit loggbok senaste veckorna men de beror på att jag vart sjuk och att de står väldigt still också för tillfället men nu ska de bli ändring på det. Vi har äntligen lyckats få tag på en videokamera, dock va den lite mer avanserad än vi trodde men de får vi lösa. Vi får träna lite bara, så sitter de nog snart. Jag och Sara tog med kameran till Sollentuna idag på dagen och skulle intervjuva folk. Men de gick allt utom bra, ingen ville ställa upp. Kanske är de för att alkohol är ett känsligt ämne eller för att de helt enkelt inte vill vara med på film.

Sen idag (fredag) vet jag inte om de blev att Sara och Sofie kanske kunde filma något på kvällen, jag är upptagen just denna kväll och kan inte avboka dem planerna. Men imorgon är planen att vi 3 ska filma. Jag hoppas nu att vi alla också kan när vi äntligen fått tag på en kamera.

Sen igår på pa jobbade vi lite med projekt planen att göra de ändringar i den som vi kom ihåg va fel. Dock glömde vi skicka in den, så Nina får den gamla och den nya som snart är klar skickar vi till Elin direkt. Enkäterna sitter vi och jobbar med omformulering av frågor på. Men inget blir bättre utan vi tycker att de är bra som den är, visst är de kanske vissa små ord som måste tas bort eller läggas till.

Så denna vecka kommer de bli rätt mycket tid som vi lägger ner på projektet.

// Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0