Loggbok

Hej hej. Nu har vi inte gjort så mycket på senaste tiden, vi står ganska stilla. Men vi får hoppas på att vi kommer igång så fort som möjligt! Sara hittade en videokamera som inte var så dyr och då tänkte vi att våra föräldrar skulle vara med och sponsra oss så att vi kunde köpa den men det verkar inte bli något av det, vilket jag tycker är rätt förståeligt, nu när det är jultider. Problemet med att filma med en digitalkamera är att det kan bli för mörk bild eftersom att det kan vara ganska mörk miljö på krogar och så. Men jag tycker att vi får försöka ändå. =) Jag frågade min mamma och jag fick ta mina föräldrars digitalkamera och man kan ju alltid ta en liten ficklampa bredvid kameran när man filmar, det kan jag också fixa.. har en ficklampa som man vevar upp när batteriet tar slut, hehe. Vi kan ju alltid försöka, det kanske blir bra! =)
/Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0