v. 47

Den här veckan har jag vart sjuk så har mest legat i sägen och vilat. Dock har jag jobbat på enkäten som jag började med förra veckan, vet inte om den blev så bra eftersom jag inte tänker så klart för tillfället tror jag att de kan finnas rätt mycket fel stavade ord osv...

Har väl blivit extremt lite gjort. Sen har det inte heller gått framåt med filmningen utan vi står där vi stod tidigare. För tillfället känner jag nästan att vi kan ge upp filmen och sattsa på enkäten och de andra istället. Men får även prata om det med dem. Visseligen är pa ett inviduelt grupparbete men samtidigt ett grupparbete då vi valt att jobba i grupp. Men de har vart svårt den senare tiden, komunikationen mellan oss är inte den bästa sen har det även vart problem med när alla kan ses. Känns som ingen vill kompromissa som vi kom överrens om att vi skulle göra. Så det där samtalet vi skulle ta på pa skulle vara bra att ta nu känns som vi behöver det.

// V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0