Loggbok

Jag läste de ni har skrivit och de låter bra. Dock känns de som att vi gjort om frågeställningen så många gånger och ska vi göra det igen får vi se till att den blir riktigt bara så att vi inte behöver ändra den igen för de känns som vi inte har tid till att göra det. Vi får väl se vad för svar vi får på enkäterna den här gången men jag tror att de inte kommer att ta de seriöst, men sen beror de ju också på vilka klasser som ni delade ut dem till?

Jag kan hålla med om att de är dålig sammanhålling i gruppen men de har det vart läge. Men de är något som vi måste jobba på men jag tror att de finns även andra saker inblandat som gör att stämmningen nu är som den är. Men vi får väl helt enkelt jobba hårdare på den biten.

Som sagt vet jag inte om jag kommer kunna komma på tis på handledningstiden de beror lite på hur det nu blir med sjukhuset och allt. Förtillfället kan jag inte ens gå men förhoppningsvis har det blivit bättre tills dess.

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0