v 2

Den här veckan har de inte blivit mycket gjort. Jag har inte hört något om någon hemma fest eller liknande. Sen har även jag knappt haft kontakt med varken Sofie eller Sara under en tid. Nu under den här veckan har jag varit sjuk så har inte lagt ner någon tid. Men jag har skickat den förra projektplanen till Nina men inte fått svar från henne så vet inte om hon fick den. Sen vet jag också att jag haft problem med min skolamail.

Igår när vi inte hade någon skola va tanken att vi skulle ses i alla fall å lägga upp en helt ny plan och kanske planera om hur vi ska göra. Men de blev inget eftersom vi inte kunde komma överrens om en tid då alla kunde. Men vi får ta tag i det så att vi kan komma igång igen. Jag tror att vi kommer ha promblem när de gäller att filma folk som svarar på frågor om alkohol eftersom de är ofta en känslig fråga.

Men nu ska jag försöka att mail den nya projektplanen till Elin och hoppas att hon får den i alla fall.

// Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0